9/25/2016

BOYFRIEND JEANS.



Już od kilku sezonów wśród spodni dżinsowych u kobiet rządzą boyfriendy. Mało lubiane przez mężczyzn (nie wiedzieć czemu;p), ale kochane przez kobiety. Zdecydowanie to też mój ulubiony krój- luźny, pasujący zarówno do eleganckich koszul, jak i luźnych t-shirtów. W mojej stylizacji boyfriendy połączyłam z prostym topem na ramiączkach i espadrylami na platformie (które absolutnie uwielbiam). Na wieczór wybieram jednak szpilki, które przełamują 'męski' krój tego typu spodni. 











Top- H&M | spodnie- PIECES | espadryle- CARVELA by KURT GEIGER (ASOS.COM) | torebka- MICHAEL KORS | okulary- ZARA 


Fot. S. Szeliga

1 komentarz:

  1. patrze na te zdjęcia i przypominam sobie kiedy je zrobiliście na bulwarach w słoneczną niedzelę;) widziałam CIę;) ale psikus nei sądziłam, że terafię na te zdjęcia;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń