11/07/2015

FALL IN LOVE WITH FALL.




       Kilka osób prosiło mnie żebym dodała coś w jesiennych klimatach, w cieplejszym płaszczu i botkach. Dziś prezentuję więc zestaw z szarym płaszczem z Zary, który kupiłam ostatnio, już z myślą o zimie :) Skórzane botki przywiozłam z Włoch jako pamiątkę z podróży, dobre kilka lat temu . Całość mogłaby się wydawać dość smutna, więc dodałam szalik w kratę z pomarańczowymi akcentami. Jeśli zastanawiacie się nad kupnem tego płaszczyka, to zdecydowanie mogę go polecić, jest bardzo uniwersalny i dobrze uszyty, jedyny mankament to jakość materiału... Po kilku dniach noszenia go, lekko się zmechacił ;( Pewnie niektórzy powiedzą, że za taką cenę nie można oczekiwać cudów, ale skoro mamy ponad 50% wełny w składzie,  byłam pewna, że pierwsze oznaki noszenia pojawią się po dłuższym czasie.

       To tyle ode mnie, zapraszam Was do oglądania zdjęć i komentowania, jeśli macie jakieś pytania- piszcie, chętnie na wszystkie odpowiem:) xoxo






















Płaszcz- ZARA (TU) | bluzka- ONLY (podobna TUTAJ ) | spodnie- ONLY | buty -  pamiątka (podobne TU| torebka - Michael Kors (podobna TU)


Fot. S. Szeliga

3 komentarze:

  1. Piękny szal i płaszczyk :) Uwielbiam takie kolory, do tego jeszcze ta jesienna sceneria :)
    Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)) cieszę się, że Ci się podoba! W najbliższym czasie będzie jeszcze kilka zestawów w tym jesiennym klimacie, także zaglądaj:) pozdrawiam :*

      Usuń
  2. szal super! :) dodaje radości do calej stylizacji. Niestety na ulicach pełno ciemnych outfitów, a tu proszę - wystarczy jeden element, który daje taki efekt

    OdpowiedzUsuń