12/31/2015

WELCOME 2016 !


Już niedługo pożegnamy STARY ROK. To pewnie najlepszy czas na podsumowanie. U mnie nie(stety) go nie będzie. Stwierdziłam, że nie ma co wspominać. Lepiej z dobrym nastawieniem szykować się na nowe wyzwania w 2016 ;) Mimo, że 2015 był dla mnie bardzo dobrym rokiem, to z niecierpliwością czekam na to co wydarzy się za jakiś czas! Chciałam podziękować WSZYSTKIM WSPANIAŁYM OSOBOM, dzięki którym ubiegłe 12 miesięcy było tak wyjątkowe. Tyle wsparcia, ciepłych słów (gorzkie również były, ale dodały tylko siły żeby się nie poddawać), miłości ile otrzymałam od Was... Trudno ująć to w kilku słowach. Szczególne 'dziękuję' wysyłam do mojego S., który każdego dnia sprawia, że budzę się z uśmiechem na twarzy... ;)
Pozostaje mi tylko życzyć Wam równie cudownego, przyszłego roku, spełnienia marzeń, realizacji małych/dużych planów i MIŁOŚCI !









Płaszcz- ONLY (podobny TU) | golf- BENETTON (TUbuty- CCC (podobne TU| komin- no name (podobny TU) | okulary- TOMMY HILFIGER (podobne TUTAJ)


Fot. S. Szeliga

4 komentarze:

  1. Po raz kolejny Karola rozwalasz system i po raz kolejny ręka S.Szelidze nie zadrżała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro gorzkie dodaly sily to czemu pousuwalas wszystkie negatywne komentarze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ nie pozwolę sobie na obrażanie mnie, a komentarze które pisałaś/pisałyście nie dotyczyły mojego stroju tylko obrażały mnie jako osobę. Rozumiem krytykę dotyczącą ubrania, bo nie wszystko musi się wszystkim podobać i takie komentarze zawsze są publikowane. A chamskie docinki 'koleżanek' z kompleksami nigdy nie zostaną opublikowane, bo to nie jest miejsce na wylewanie jadu. Jak ktoś ma mi coś do powiedzenia odnośnie mnie jako człowieka to proszę zrobić to osobiście, a nie publikować jakieś bezsensowne pól-zdania podpisując się jako ANONIM... Mam nadzieję, że wystarczy ci to wyjaśnienie.

      Usuń